• 09129430171
  • 09197398055
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

در حال حاظر با توجه به افزایش میزان حقوق و افزایش چشم گیر قیمت تجهیزات کامپیوتری شرکتهای کوچک برای کاهش هزینه های جاری خود نیازمند بهترین راه کار برای نگهداری و پشتیبانی شبکه کامپیوتری خود دارند شرکتهای کوچک با توجه به محدود بودن فضا یا کم بودن کار  خود نمی توانند از پس استخدام یک متخصص IT  بر آیند ، ولی نیاز بسزایی به خدمات IT  دارند بر فرض مثال قطع شدن پرینتر در زمان پیک شدید کاری یا قطع شدن شبکه  و یا خراب  شدن کامپیوتر در زمان انجام کار و ….

it@kolichiz.ir

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

 

در حال حاظر با توجه به افزایش میزان حقوق و افزایش چشم گیر قیمت تجهیزات کامپیوتری شرکتهای کوچک برای کاهش هزینه های جاری خود نیازمند بهترین راه کار برای نگهداری و پشتیبانی شبکه کامپیوتری خود دارند

شرکتهای کوچک با توجه به محدود بودن فضا یا کم بودن کار  خود نمی توانند از پس استخدام یک متخصص IT  بر آیند ، ولی نیاز بسزایی به خدمات IT  دارند بر فرض مثال قطع شدن پرینتر در زمان پیک شدید کاری یا قطع شدن شبکه  و یا خراب  شدن کامپیوتر در زمان انجام کار و ….



نصب دوربین مدار بسته در صرافی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال

نصب دوربین مدار بسته در صرافی

انتخاب لنز دوربین مداربسته
یکی از شغل های حساس در زمینه ارز صرافی را می توان نام برد که بر اساس نوع فعالیت آن نیاز به نظارت و حفاظت بالایی می باشد.

با توجه به حساس بودن کار صرافی باید در مورد نظارت و حفاظت دقت بالایی را انجام داد .


  • کلی چیز

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
voip-design

 

خدمات وپ

تکنولوژی ارتباطات در طول تاریخ همیشه در مسیر پیشرفت قرار داشته است. برای مثال اختراع تلفن های آنالوگ، اینترنت، ایمیل و چت نمونه  ای از این پیشرفت های تاریخی بوده است.  امروزه نسل جدید ارتباطات که در جهان بسیار محبوب شده و در ایران نیز بسیار نوپا است، ویپ نام دارد. به همین دلیل در کشورمان شرکت های زیادی به دنبال راه اندازی ویپ در سازمان خود هستند در نتیجه این شرکت ها به دنبال بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ هستند تا بتوانند این پروتکل ارتباطی را به درستی در سازمان خود پیاده سازی کنند.


ویندوز ۱۱ روی چه سیستم هایی نصب میشود ؟

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
یکی از مهم ترین پرسش هایی که کاربران این روزها مطرح میکنن اینه است که آیا ویندوز ۱۱ روی سیستم مان نصب میشود و مهم تر از آن آیا سخت افزارهای سیستم مان توانایی پشتیبانی از قابلیت های ویندوز ۱۱ را دارند یا خیر؟ همراه ما باشید.
 

ویندوز 11 در مقایسه با نسخه‌های قبلی ویندوز 11 به کامپیوترهای قدیمی چندن سازگار نیست و ممکن است برخی تجهیزات کامپیوتر همچون پردازنده مرکزی را پشتیبانی نکند. با این‌حال، مایکروسافت پس از رونمایی از ویندوز 11 ابزاری جدید به‌نام PC Health Cehck را منشتر کرد که اجازه می‌دهد اطمینان حاصل کنید که ویندوز 11 توانایی نصب روی سیستم شما را دارد یا خیر. بر همین اساس مایکروسافت ابزاری به‌نام PC Health Check را منتشر کرده که قادر به ارزیابی سخت‌افزارهای نصب شده روی سیستم‌ها است. برای دانلود و نصب ابزار فوق به این آدرس مراجعه کنید تا خیال‌تان در این زمینه آسوده باشد. نکته مهمی که لازم است در این خصوص به آن دقت کنید برخی مولفه‌های سخت‌افزاری است که مادربورد باید از آن‌ها پشتیبانی کند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال

 

دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مدار بسته  در برندهای متنوعی تولید می شوند. پس روش های ریست پسورد Dvr متفاوت خواهد بود. و برای دستگاه های متفرقه روش های مختلفی وجود دارد و ما سعی می کنیم با توجه به اینکه بعد از نصب دستگاه ضبط تصاویر مشتریان در زمانی که احتیاج به چک کردن تصاویر دارند   گاها متوجه فراموشی رمز می شوند و امکان دستیابی به تصاویر را ندارند بهترین راه کار این است قبل از اینکه خودشان بخواهند کاری را انجام دهند به یک شرکتی که در این زمینه فعالیت دارد تماس گرفته و برای رفع مشکل از آنها کمک بخواهند.


Copyright © kolichiz.ir 2022