• 09129430171
  • 09197398055
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

درباره ما

این مجموعه حاصل فعالیت جمعی از متخصصین حیطه‌ی کامپیوتر و IT می‌باشد. وجه تمایز ما با سایر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کامپیوتری در داشتن کارشناسانی است که علاوه بر برخورداری از تحصیلات عالیه از تجربه بالایی در زمینه خدمات و فعالیت‌های IT  بهرمند هستند.

با تکیه بر دانش متخصصین خود، فعالیت‌ خود را بر روی خدماتی همچون نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته، راه اندازی سیستم‌های انفورماتیک، تعمیر و پشتیبانی سیستم‌های نصب شده، فروش انواع برندها و قطعات جانبی، پیاده‌سازی انواع شبکه‌های LAN و WAN، تامین تجهیزات با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، نصب و پیکربندی انواع تجهیزات اکتیو و پسیو، نگهداری و پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه، ارائه خدمات کامپیوتری در محل شما، نصب انواع ویندوز و نرم‌افزارهای تخصصی، عیب‌یابی و تعویض قطعات سخت افزاری در محل، ویروس یابی حرفه‌ای سیستم، پشتیبانی از خدمات ارائه شده، متمرکز کرده‌ایم.

گروه ما با تکیه بر سابقه چندین ساله خود همواره آماده است تا با ارائه مشاوره رایگان شما را در گرفتن تصمیم مناسب همراهی کند. تلاش ما بر ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن می‌باشد. هدف ما ارائه یک سرویس موقت به شما نیست. ما می‌خواهیم برای همیشه درکنار شما باقی بمانیم پس تمام کوشش خود را برای جلب رضایت شما مشتری گرامی انجام خواهیم داد

ارتباط با ما
Copyright © kolichiz.ir 2022