• 09129430171
  • 09197398055
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • کلی چیز

خدمات ویپ، نصب و راه اندازی ویپ

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
voip-design

 

خدمات وپ

تکنولوژی ارتباطات در طول تاریخ همیشه در مسیر پیشرفت قرار داشته است. برای مثال اختراع تلفن های آنالوگ، اینترنت، ایمیل و چت نمونه  ای از این پیشرفت های تاریخی بوده است.  امروزه نسل جدید ارتباطات که در جهان بسیار محبوب شده و در ایران نیز بسیار نوپا است، ویپ نام دارد. به همین دلیل در کشورمان شرکت های زیادی به دنبال راه اندازی ویپ در سازمان خود هستند در نتیجه این شرکت ها به دنبال بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ هستند تا بتوانند این پروتکل ارتباطی را به درستی در سازمان خود پیاده سازی کنند.

ویپ (Voice over Internet Protocol) یا به اختصار (VoIP)، یک فناوری نوظهور در ایران است که به همه این امکان را می دهد از طریق اتصال به اینترنت تماس تلفنی برقرار کنند. با افزایش سرعت اینترنت و پهنای باند ، خدمات ویپ به گزینه اول خدمات تلفن برای مصرف کنندگان و مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل شده است.

service voip

ویپ چیست ؟

ویپ که به معنای پروتکل صدا بر روی اینترنت است، روشی برای برقراری تماس از طریق اینترنت است و جایگزین تماس های آنالوگ سنتی است. امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ از طریق ویپ ارتباطات داخلی در سازمان خود را برقرار می کنند. راه اندازی ویپ نسبت به روش های سنتی بسیار کم هزینه تر و بهینه تر است.

دستگاه هایی که از اینترنت برای ارتباط به هم استفاده می کنند، از طریق آدرس آی پی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. در نتیجه ویپ نیز با استفاده از آدرس آی پی کار می کند. ویپ تماس های تلفنی را به داده تبدیل کرده و آن را از طریق اینترنت ارسال می کند. ویپ این کار را با هزینه بسیار کمتری نسبت به سیستم های تلفن قدیمی انجام می دهد و مزایای بسیار دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد .

یک شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ قابل اعتماد می تواند به راحتی و با هزینه ناچیز نسبت به سیستم های قدیمی، نصب ویپ را با موفقیت در شرکت یا سازمان شما انجام دهد.

ipphone

مزایای خدمات ویپ

  • هزینه های کمتر: خدمات ویپ به دلیل اینکه مبتنی بر اینترنت است، دیگر پیچیدگی های راه اندازی سیستم های تلفن آنالوگ مانند کابل کشی، خرید شماره برای شعب مختلف و … را ندارد. همچنین هزینه های مکالمه با استفاده خدمات ویپ بسیار پایین تر از سیستم های قدیمی است بطوری که شرکت هایی که از خدمات ویپ استفاده می کنند، اذعان کرده اند  هزینه های ارتباطی آن ها 60 درصد کاهش یافته است.
  • کیفیت صدای بالا: در کیفیت صدا تفاوت محسوسی وجود دارد. کیفیت صدا دیگر مانند کیفیت صدای تلفن های آنالوگ مبهم و یا خفه نیست و نویز نیز ندارد. اگر کیفیت صدا در سازمان شما اهمیت زیادی دارد حتما سراغ خدمات ویپ بروید.
  • امکانات بیشتر با خدمات ویپ: خدمات ویپ نسبت به سیستم های سنتی تر امکانات بیشتری را شرکت ها و سازمان ها ارائه می کند. تعدادی از این امکانات را که ویپ فراهم می کند را با هم مرور میکنیم.
    • ایجاد شماره های داخلی بدون محدودیت: شما می توانید با استفاده از خدمات ویپ به راحتی و بدون هزینه اضافه به هر تعداد که می خواهید برای شرکت خود شماره داخلی ایجاد کنید.
    • کنفرانس و تماس صوتی و تصویری: با خدمات ویپ می توانید کنفرانس های شرکت و سازمان خود را به راحتی برگزار کرده و کیفیت بالای صدا و تصویر اطمینان حاصل کنید.
    • قابلیت ایجاد صف انتظار: با استفاده از خدمات ویپ دیگر هیچوقت خطوط شما اشغال نخواهد شد.
    • ضبط مکالمات: می توانید با استفاده از ویپ مکالمات ورودی و خروجی سازمان خود را برای بالا بردن کیفیت خدمت رسانی به مشتریان ضبط و ذخیره کنید.
    • امکان پاسخگویی در دستگاه های دیگر: می توانید در زمان غیر از وقت اداری و با موبایل و یا تبلت خود پاسخگوی تماس ها باشید.
    • امکان تهیه گزارش: با استفاده از خدمات ویپ می توانید از کارکرد کارکنان و کارمندان خود گزارش کاملی داشته باشید.
    • امکان داشتن خدمات فکس: بدون پرداختن هزینه های سنگین برای تجهیزات فکس، می توانید از خدمات فکس بهره ببرید.
  • جهانی بودن: با استفاده از خدمات ویپ می توانید به راحتی از طریق اینترنت با شعب خود در تمام جهان ارتباط برقرار کنید.
Security voip
فروش تجهیزات در کنار شما هستیم

خدمات شرکت ما

  • مشاوره: اگر شما نیاز دارید که ویپ را در سازمان خود راه اندازی کنید و یا سیستم ارتباط شما برپایه سیستم سانترال قدیم و آنالوگ می باشد، شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ می توانند درباره نحوه نصب ویپ، اجرا و راه اندازی آن و هزینه های ویپ به شما مشاوره دهند.
  • نصب ویپ و راه اندازی آن: گروه مهندسی یکتا سرویس خدمات ویپ می تواند در نصب ویپ و راه اندازی آن در کسب و کار شما و ایجاد ارتباط بین بین شعب مختلف سازمان شما به شما کمک کرده و تمام این پروسه را مدیریت کنند. همچنین در راه اندازی کال سنتر و تقسیم بندری تماس های بین اپراتورهای مختلف می توانند به شرکت و سازمان شما خدمات مناسب ارائه دهند.
  • آموزش: گروه مهندسی یکتا سرویس می تواند پس از نصب ویپ و راه اندازی آن دوره ها و کارگاه های آموزشی برای کارمندان و مدیران سازمان برگزار نماید تا به بهترین نحو بتوانند از خدمات ویپ استفاده لازم را ببرند.
  • پشتیبانی ویپ: گروه مهندسی یکتا سرویس آماده پشتیبانی از کلیه تجهیزات Voip را دا را می باشد . وظایفی مانند پشتیبانی ، رفع خطاها و ایرادها، و پاسخگویی به سوالات بر عهده این شرکت ها است.
  • برنامه نویسی نرم افزارهای مورد نیاز ویپ: گروه مهندسی یکتا سرویس دارای تیم برنامه نویسی می باشد که می توانند بر حسب نیاز مشتری اقدام به نوشتن برنامه های جانبی برای ویپ کنند. برای مثال اگر شرکتی نیاز داشته باشد تا ویپ را به CRM شرکت خود وصل کند و یا کسب و کاری بخواهد فروشگاه اینترنتی به مراکز تماس ویپ وصل شود، برنامه نویسان ویپ ما می توانند این گونه خدمات را به صورت تخصصی انجام دهند.

ویپ در ایران تقریبا تکنولوژی نوپا حساب می شود و گروه مهندسی یکتا سرویس خدمات ویپ سعی بر این دارد که با تحقیق و توسعه بر روی ویپ امکانات بیشتری را برای ارائه به مشتریان خود ارائه نماید . اگر نیاز دارید که ویپ را وارد کسب و کار خود کنید حتما از مشاوره گروه مهندسی یکتا سرویس در زمینه  نصب و راه اندازی Voip، عیب یابی Voip ، پشتیبانی Voip ، برنامه نویسی   Voip، فروش تجهیزات استفاده کنین خوشحال می شویم که بتوانیم شما را در این زمینه تخصصی  همراهی کنیم


Copyright © kolichiz.ir 2022